Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2010, 19:35   #6
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zania Se meddelelser
Hejsa,

synes jeg har læst om midlertidig pension, at det er 5 år? Eller er det individuelt? Skal man have samtaler med kommunen løbende?

Jeg ved ikke, hvad min sag bliver til, men min behandler vil ikke have mig jobprøvet, da jeg ikke har det godt nok til det, og mener, jeg er meget langt fra arbejdsmarkedet, og snakker om midlertidig pension.

Jeg håber selv på flex, men kan godt se, det ikke er realistisk, når jeg ikke engang kan gå udenfor døren.

Hvis det bliver den vej, det går, hvad får man så egentlig i pension? Ved godt, det er lidt individuelt.

Lone
der er ikke nogen der ved om det bliver 1 aar / regeringen vil ophaeve permenent pension. I fremtiden vil man kun kunne faa pension i fx.1 eller 5. aar


alle partier de vil behandle efter sommerferien 2010, sansynligvis alle partiernes ordforere enig om de der er over 35 aar gammel de for direkte pemsion hele livet og under 35 for de pension aar for aar og det bliver laegekonsulent ikke din laege som bestemmer det.


under alle omstaendigheder er alle partier enig om at det skal blive det hollandske model efter sommerferien 2010 og de mener at dem som skal have ftp. efter sommerferien vil de faa meget lidt pension at du kun kan betale for at spise og betale husleje ***** alle de danske politikere mener at den hollandske model er perfekt til Danmark med alle aldre fra 15-67 aar*****fordi de har et genialt resultat i holland / mennskene stopper med at soge pension og skalaen var 100 procent men blev til 30 procent.


alle de ting de er ikke aktuelle lige nu med de er 100 procent sikre ...men det bliver aktuelt efter sommerferien 2010 fordi at alle partier bliver enige om det.

Sidst redigeret af omar; 09-03-2010 kl. 19:43.
omar er ikke logget ind   Besvar med citat