Se enkelt indlæg
Gammel 29-02-2012, 20:00   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Aaaaah på dén måde. Jamen hun sagde også, at dem på den nye 0rdning ikke har samme bevægelsesfrihed som dem på den gamle ordning. Og at os på den nye ordning, heller ikke pr automatik er fredet som dem på den gamle ordning.

Det var derfor hun sagde, at vi kunne lave en aftale om mit forløb, og at hun kunne lave en form for skriftlig garanti for, at jeg kunne få pensionen gjort hvilende med henblik på at få den tilbage, såfremt projektet ikke gik alligevel.
Hun sagde nemlig, at det var aftaler mellem sagsbehandler og klient, der kunne udgøre en fredning (hvilende pension), da man ikke har den pr automatik gennem lovgivningen.
- nu forstår jeg det lidt bedre.

Men jeg påpeger lige, at jeg altså ikke er påvej ud i noget!!
Det var kun løs snak.
Og HVIS reformen bliver vedtaget og jeg ikke kan tilbydes et ressourceforløb med mentorordning, men kun kan tilbydes et beskæftigelsestilbud, jamen så tør jeg slet slet SLET ikke. Det er jeg aaaalt for syg til. Bare det at hun sagde at oplægget til reformen kun kunne tilbyde mig 3 samtaler med jobcentret, fik det i dén grad til at sortne for øjnene.....

Jeg skal jo nærmest FØLGES rundt. Og ordet ''jobcentret'' forbinder jeg jo med alt det jeg ikke kan, samt årevis af ydmygelser.

Men vi belv da enige om, at følge reformen nøje og så tale sammen når og hvis, det bliver til noget. Og så tage det hele derfra.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat