Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2013, 14:53   #8
anette29
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Lokation: hedensted
Indlæg: 198
Styrke: 12
anette29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mai-ling Se meddelelser
Uanset hvad du gør med din skatteprocent - skal din sagsbehandler IKKE blande sig i det. Du får såmænd bare mindre udbetalt hver måned. Pengene skulle du jo have alligevel, om du får dem een gang månedligt - eller om du får dem tilbage senere fra skat.
Dog kan din sagsbehandlers betænkning måske handle om, at såfremt du får mindre udbetalt hver måned, vil dine tilskud ( boligsikring og andre ) måske blive højere ???? Dvs. du får så egentlig mere i tilskud som du ellers ville være berettiget til ??? Desuden ville du jo også få nogle renter når tilbagebetalingen falder........ Men som sagt det er kun noget jeg gætter på. Men i det store hele burde du altså kunne sætte din skat som du vil.

Hmmm jeg har sq (undskyld sproget) aldrig fået renter af tilbagebetalingen!!
Det er kun når jeg skal af med penge der er renter på !! eller er det helt forkert?? (jeg har ikke fået penge tilbage i mange år)

..og jeg ved ikke noget om det meeen er boligskring ovs. ikke beregnet af ens indkomst FØR skat?? det burde den da være ,da ikke 2 prs. betaler det nøjagtig det samme i skat!! Eller er jeg helt forkert på den??
anette29 er ikke logget ind   Besvar med citat