Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2019, 18:47   #5
kmthorup
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
kmthorup er ny på vejen
Har bil ligesom dig. Citroen jumpy på gule plader.Den bliver 6 år til nytår, så den er bevilliget efter 6-års-reglen.
Jeg er FTP og ja, er afhængig af bilen for at kunne komme på arbejde (skånejob 2 dage om ugen).

Jeg har kran i bilen til min el-scooter, som jeg er afhængig af til/fra og på arbejdet. men kunne godt snart trænge til en lift - det er bilen ikke høj nok til.
Jeg blev opmærksom på problemet da jeg søgte på nettet efter genbevilling og netop fandt artiklen som du nævner.

Da jeg fik sat vinterdæk på i går fik jeg snakket med en medarbejder som bekræftede min bekymring...

Det var dér at jeg hørte at der måske var mulighed for at spørge et sted "inden jeg søgte", om bevillingen ville blive trukket tilbage "hvis jeg søgte".


Det er således ikke aktuelt for mig endnu og jeg vil også gerne nyde at bilen er betalt før jeg starter på afbetalingen igen.
Men dét at jeg bruger den til arbejde er nok et godt argument, så det er nok smart at genansøge
mens jeg stadig er bare lidt i arbejde (det varer nok ikke evigt).

Så jeg er i den samme bil-situation som dig

Har haft sclerose siden 2004, fik fleksjob på min egen arbejdsplads, hvor jeg stadig er ansat i skånejob efter at jeg blev FTP i 2010.

hilsen Kasper
kmthorup er ikke logget ind   Besvar med citat