Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2011, 08:48   #5
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hej Gunvor

Tak for dine opklarende spørgsmål, det kan være svært at vide hvilke info der er relevant at komme med.

Arb.skaden er anmeldt hos ask, i 2006 den er anderkendt i 2007 med et midlertidigt erhvervsevnetab på 25 %.

Jeg er ikke forlænget, men er lige nu på kontanthjælp. Der har været en masse besværligheder mht. sygedp. og jeg har anket 2 gange til BAN og begge gangene fået medhold. Men hos sygdp. har de go tid og lader ikke lige hører fra sig. Jeg er tildeles nok også en af dem der er nem at negligere, da jeg qua min ptsd og deppression, har svært ved at kæmpe kampen..

Jeg er i arb. prøvning via en ekstern aktør, men det er kommunen der har fastsat de 9 uger. Konsulenten kommer hver 14. dag og holder møde hvor arb. tiden og opgaverne reguleres.

Jeg har ikke på noget tidspunkt ønsket, at komme i en daginstitution. Men alle andre muligheder lod sig ikke gøre af forskellige årsager, det tog 9uger at finde et sted som var klar på at afprøve mig. dvs. alt i alt bliver mit forløb hos den eksterne aktør på 18 uger, hvor det oprindeligt var 9 uger.
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat