Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2011, 17:16   #1
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hård arbejdsprøvning

Kære alle

Så har jeg igen brug for et godt råd eller to.

Jeg er 37 år, pædagog og kom til skade i en arbejdsulykke i 2006, har været sygemeldt siden med posttraumatiskstress ( ptsd )

Ud over min stress, har jeg følgende diagnoser;
* Epilepsi
* søvnapnø
* deppression
* angst
* ocd
Sagen er den at jeg pt. er i arbejdsprøvning, i en børnehave, da jeg er uddannet pædagog er det en antagelse fra kommunens side at en børnehave må være det perfekte sted. Jeg har tidligere arbejdet med anbragte unge og har ingen erfaring/ stor interesse i de små børn. Bevares de er da søde, bare ikke når de er 15 samlet i et rum.

Jeg er nu i min 4 uge af arbejdsprøvningen, og har 5 tilbage.
Min planlagte arbejdstid har været som følgene:

Uge 1+2 = 25 timer
uge 3+4 = 17,5 timer

Jeg har reelt været der ca. 10-12 timer i alle ugerne.

På arbejdspladsen er de rigtig søde og forstående, for min situation. De siger at de kan mærke og se på mig at jeg er presset, hvilket jeg bestemt også føler mig. Jeg har haft hyppigere epeleptiske anfald, ( heldigvis hjemme). Jeg sover dårligt, har svært ved at overskue både arb og hjemmmeliv. Glemmer at tage min medicin, glemmer min aftaler hos den psykolog hvor jeg går i traumebehandling/ terapi. Jeg føler at jeg på bare 4 uger er bombet tilbage til hvor jeg var for 2-3 år siden.

På arbejdspladsen, siger de at de vil gøre alt hvad jeg ønsker for at hjælpe mig, problemet for mig er at jeg ikke ved og kender regelerne. Jeg ønsker feks. ikke at stoppe i utide, hvis det har den konsekvens at jeg igen bliver sendt i en ny arb. prøvning.

Har i nogle gode forslag til hvordan de kan hjælpe mig med at komme igennem dette *******?
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat