Se enkelt indlæg
Gammel 19-07-2018, 08:32   #5
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Dem der sidder i rehabiliteringsteamet er selvfølgelig ikke kommunalbestyrelsen...
Det påstår sagsbehandleren hårdnakket, at De er og det forstår jeg simpelthen ikke, hvordan det kan lade sig gøre

Den paragraf 17 stk 4 er bare at de nu har lov til at forligge din paragraf 17 stk 2 direkte for pensionsteamet uden at sagen først skal igennem rehabiliteringsteamet...

Svar; Sagsbehandleren mener absolut at sagen skal foreligges Regabiliterings Teamet og jeg kan ikke overbevise vedkommende om, at dette ikke er korrekt jfr lovgivningen.
Hxn påstår at grunden hertil er, at 17. Stk2 er taget i anvendelse ved en fejl fra Den som havde før, da denne "kun" var socialrådgiver praktikant og ikke havde hjemmel til, selvstændigt, at vurdere dette, men socialrådgiver praktikanten har jo altid en myndighedsoerson som ansvarlig for korrekt udført arbejde og derfor holder nuværende sagsbehandlers forklaring ikke efter min mening ?


De kan kun gøre dette hvis de er 100 % sikker på at du ikke opfylder kravene til førtidspension...
Svar. Jeg opfylder alle betingelserne for tilkendelse af Førtidspension

Du kan stadig klage når og hvis de giver afslag på førtidspension...
Svar. Det har jeg så sandelig også tænk mig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
" En sagsbehandler i Jobcenter , En sagsfaglig kordinator, En fra ydelses afdelingen, En fra Pensions teamet, En læge konsulent og En fra klinisk funktion."

Er du sikker på, at den fremhævede er kommunens administrative lægekonsulent?
Svar; Ja det er jeg helt sikker på for jeg har optaget samtalen og hørt det udtalt af sagsbehandleren

Der er jo udfærdiget "Den forberedende rehabiliteringsplan" hvorefter den kommunale lægekonsulent er ude af billedet og må ikke mere have med din sag, i forhold til dig, at gøre.

Er det korrekt beskrevet?
Hvad mener Du ?

Hilsen Peter
Hilsen M2Y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat