Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2017, 12:17   #12
Troldurt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2017
Indlæg: 15
Styrke: 7
Troldurt er ny på vejen
Hej Peter

Tak for hjælpen, ja jeg føler mig meget mere rolig nu, hvor jeg har jeres hjælp, det har ellers været rigtig svært at finde ud af, hvad jeg skulle stille op.

Nu tænker jeg at jeg vil skrive til min sagsbehandler og bede om referat af sidste møde, det har hun ikke sendt, selv om jeg bad om det inden mødet og fik en bekræftelse fra hende om at hun nok skulle sende det. Derefter vil jeg bede hende indhente en udtalelse fra min læge om hvordan min læge vurdere min psykiske tilstand, for det sagde sagsbehandleren også til mødet at hun ville gøre. Hvis hun siger at det ønsker hun ikke at gøre, så må jeg selv betale for en udtagelse fra min læge, så den kan blive vedlagt min sag, når jeg på et tidspunkt søger ressourceforløb.

Og til sidst så vil jeg vente til jeg har et resultat fra undersøgelserne fra Neurologerne.

Og jeg skal nok vende tilbage, med det med aktindsigt.

Jeg skulle hilse og sige tak fra min mand.

Vi bor i det midt vest jyske, er det dumt at skrive hvilken kommune her, jeg er jo simpelthen fuldstændig ligeglad med om kommune ”lytter” med. Det er eneste er at det føles lidt som en slag retssag, at forsøge at få noget hjælp hos denne kommune, så ved ikke om man skal skrive hvor man kommer fra?

Hej Vovse

Mener du så også at jeg kan og bør anke afslaget, på at få hjælp til mine Psykiske problemer? Eller vil det være en dårlig ide, eller bare ikke noget man kan eller bør gøre?

Hilsen Troldurt
Troldurt er ikke logget ind   Besvar med citat