Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2013, 06:58   #13
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Et af mine skånehensyn er faktisk at jeg ikke må være i en for stresset jobsituation. Det kan jo dække mange ting, så det er noget der skal vurderes løbende. Det har hele tiden været mig selv der først og fremmest har skullet vurdere det, og der har ingen problemer været med at få det rettet op i de få situationer, hvor det har været et problem for mig.

Ja jeg er sikker på det er den samme ordning. Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre modeller her i kommunen Men måske griber de forskellige kommuner det det forskelligt an? Jeg kan jo kun udtale mig om det jeg oplever her i kommunen, og det virker faktisk som et godt tiltag.

Men det er stadig tidligt, så det er da muligt der viser sig nogle negative effekter hen ad vejen. Det er dog heller ikke lutter lagkage, for visse af de jobs der er opfundet, er ikke ligefrem de mest inspirerende. På den anden side kan man jo heller ikke regne med at få et drømmejob, som tiderne er, og man kan jo søge andre og mere varige jobs, på livet løs. Vi har ingen opsigelse overfor kommunen, og kan starte i andet job fra den ene dag til den anden.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat