Emner: Revalidering
Se enkelt indlæg
Gammel 11-05-2010, 09:23   #4
Spin
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Indlæg: 69
Styrke: 16
Spin er ny på vejen
Jeg er fuldstændig enig med zuza..

Andersine85, jeg må sige at jeg finder det dybt forkasteligt at du adskillige gange udtaler dig meget skråsikkert om emner hvor du faktisk tager fejl. Når du i din signatur skriver at du er uddannet socialrådgiver, så synes jeg at det giver dig et større ansvar for ikke at give ukorrekt rådgivning, for det er jo ikke alle der sætter spørgsmålstegn ved hvad en socialrådgiver siger. Syge mennesker har det i forvejen svært, og jeg tror at det er langtfra alle der selv har overskud eller evner til at sætte sig ind i lovgivningen. Jeg kan kun håbe at du ikke opfører dig på samme måde overfor de borgere hvis sager du behandler. Dem der finder vej til k10 har heldigvis mulighed for at høre andre versioner af sandheden end den du siger, hvis de er så heldige at blive hængende længe nok end til at se 1 ukorrekt svar. Så måske skulle du lige læse op på de relevante lovgivninger igen, så lang tid tager det jo heller ikke, og som socialrådgiver kan man vel også sætte en ære i at give faglig korrekt rådgivning? Man har lov til at sige "Det er jeg faktisk lidt i tvivl om, det undesøger jeg lige og så vender jeg tilbage" det ville klæde dig en hel del. Det kan være sundt at tvivle, specielt når det er andres liv og velfærd det handler om. Men jeg husker også den anden tråd som zuza nævner, http://www.k10.dk/showthread.php?t=12562 og der opfattede jeg det som om det blev slået fast med 7 tommer søm at revalidering ikke nødvendigvis skal føre til ordinær beskæftigelse, det skal blot forbedre evene til selvforsørgelse. Forstod du ikke det ud af sammenhængen eller har du glemt det, eller er det bare ikke det din kommune praktiserer???

Jeg er dybt forarget over din manglende faglige stolthed i et job hvor det er meningen at du skal rådgive andre mennesker efter gældende lovgivning, jeg synes ærligt talt at du skal skamme dig. Du har et større ansvar end det du udviser
Spin er ikke logget ind   Besvar med citat