Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2010, 00:27   #7
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Tusinde tak for jeres lykønskninger til jer.

Jamen skulle jo tro at Ask have tjek på tingen med udbegning osv, men sådan er det ikke altid det er, mange klager da over Ask afgørelse både klienterne og forsikringsselskaberne.

Om jeg er tilfreds med afgørelse, både ja og nej, og jeg skal ihvertfald lige have den drøftet igennem med fagforningen om den skal ankes.
Forsikringsselskabet kan jo også klage over deres afgørelse, og det kan være begge veje, da hørt hernede nogle gange så har ask sat den til eksplevis 65 procent, så mener forsikrings. måske kun 35 procent og så køre rouletten, både forsikringsselskabet som klienten har 4 uger at klage over agførelse i.

For at gøre min historie lidt kortere end irl, så blev jeg bevilliget fleksjob i juli 08, gik så på ledighedsydelse til september, hvor jeg da fik løbende erstatning i de godt 3 mdr., da jeg kom i flexjob som jeg holdte til i 4 mdr, stoppede de min løbende erstatning, fordi jeg tjente for meget med jobbet.
Fik der brev om at de ville tag min sag op igen d. 31.12.09, for at se hvordan min situation så var.
Så r'øg jeg på ftp. 1 juli 09, som de erkendte at jeg skulle have været fra starten af forøvrigt, det tog også kun 9 dage fra de have indstillet mig til jeg have fået ftp. så hurtige kan de dælme også være.
Fagf. skrev da straks til Ask at nu var jeg havnet på ftp., og der ikke ville ske mere i min sag, og de nu kunne tage den op igen, men jeg hørte intet fra dem overhovedet, ingenting, så skrev fagf. til dem i først i feb., skete ingenting, kun bekræftelse på foas brev til mig fra dem, så blev jeg lidt irriteret, frustruetret mm., mailede til asks medarbejder, men mailede også til deres direktør, at nu måtte der til at se noget med den sag, og jeg var meget skuffet over at de ikke en gang, have holdt ord for, at de ville tage den op. d. 31.12.09, hvordan min situation så ud pt. ikke en disse hvide løgn eller overdrivelse kun den barske sandhed fik de, så gik der 3 dage derefter, så blev jeg ringet op fra dem, at sagen ville blive taget op hurtigt, om få dage, morgen aften lå der brev fra dem at den kom op om 3 uger, tænkte få dage rend mig snart, men så om mandagen ringede ham den første igen til mig, sag de jeg skulle glemme det brev, og sagen blev taget op her sidste mandag eller tirsdag.
Nå det endte med at blive lidt langt alligevel men sådan er det,men efter ftp. har der så gået ca, 8½ mdr., kan så nu håbe at de ikke anker noget men være sikker kan jeg først være d. 11 april, der er det tudsfristen for at klage.
Håber du kan bruge dette, ellers så skriver du bare igen til mig.
søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat