Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2014, 23:43   #41
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Web: jeg var ikke klar over nøgne tæer ikke er på K10. Nøgne tæer plejer ellers at være en meget aktiv K10' så det er ærgerligt, men måske NT vender tilbage igen?

Ja, jeg er klar over det er mange år siden skaden er opstået.

Jeg er tilhænger af Øfeldt og jeg vil meget gerne afprøve deres behandling hvis det blev muligt, som nævnt før, og jeg har meget stor respekt for den måde de formår at rykke mennesker og give dem deres førlighed tilbage.

Jeg er også udmærket i stand til at tage en beslutning om behandling udenhverken positive eller negative input fra andre om en given behandlingsmåde.

Men jeg vil stadig gerne tage beslutningen på et oplyst grundlag.

Og på netop tyve år kunne man vel så forvente at den slags fejl og børnesygdomme var luget ud, og at man derfor nu i 2014 kunne nyde godt af en "optimeret" udgave af Øfeldt.

Selvom øvelserne nok kan virke tradtionelle skal man ikke tage fejl af at det er one-on-one træning på avanceret plan.

Da jeg hørte om øfeldt første gang, og det er også tyve år siden, var Øfeldt de førende i rygbehandling når man hørte dem omtalt i behandler-miljø, så man må vel formode at også dehar udviklet og perfektioneret deres metoder?

Men uanset Nøgne Tæers dårlige oplevelse er tyve år gammel, så finder jeg det stadig relevant, i forhold til at tage en beslutning på et oplyst grundlag, at høre hvad det er for en negative oplevelse personen har haft.

På K10 deler vi både gode og dårlige erfaringer med andre special-læger, behandlere- og behandlingsformer.
Og her er det muligt også med Øfeldt-metoden at opnå en bredere viden på baggrund af en brugers personlige erfaringer, så mener jeg ikke de kan afskrives på baggrund af at det er mange år siden.

Vi søger alle at bedre vores helbred og øge vores livskvalitet. Og det gerne uden at trække for mange nitter, dertil er prisen for høj, når vi vælger forkert.

Og også i denne del er man alene i sin sygdom.

BTW: har jeg taget fejl? er tråden ikke til indsamling af Øfeldt-viden?



Frida

Sidst redigeret af frida; 17-02-2014 kl. 23:49.
frida er ikke logget ind   Besvar med citat