Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2014, 10:06   #8
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af JHOL Se meddelelser
Jeg messer nul og niks, jeg ser på virkeligheden og den viser mig hvor vi er på vej hen.
I princippet kan du få et gamma burst fra en super/hypernova oven i roen i morgen, en god stor meteor, Yellowstone der futte af (den er ca. 500 år bagefter ift. tidsplanen) eller en luftbåren protozo med 99% dødelighed som en pandemi og så er der ikke ret mange, der er på vej noget sted hen ret længe ... i hvert fald ikke i levende live.

Pointen er blot, at menneskeheden har væsentligere og større udfordringer at forholde sig til end alle mulige og umulige konspirationsteorier og et par gamlinge og deres nyttige idioter, der mener de har patent på hvordan "verden" skal håndteres.


BTW: Din virkelighed er en subjektiv størrelse - og du kan i princippet ikke afgøre om den er en simuleret verden i et computerspil, hvor du bare er en ligegyldig statist.


Citat:
Dit præk minder mig om en guru jeg mødte i forrige århundrede, han talte også i gåder. Lange og indviklede sætninger som ingen forstod et kvæk af, men det lød klogt og alle bøjede sig næsegrust beundrende i støvet.
Det der med at forstå eller ikke forstå substansen er netop den centrale udfordring ... samtidig med at der også skal være plads til de, der kun kan håndtere tekster med et lavt eller slet ingen lixtal.


Nu ved jeg ikke hvem du har mødt i forrige århundrede, der har været så svær for dig at forstå, men du kan jo i princippet bare trænge til noget nyt hardware under parykken med et moderne operativsystem ovenpå ... for regnekraften er ikke blevet ringere siden forrige århundrede, hvilket vel skulle give dig en chance for at komme på omdrejningshøjde med udfordringen :-)


Nå ... tilbage til trådstarters oplæg ... hvad er dit forslag til at forandre verden til det bedre?


Skal vi bare gå til maskebal fra tid til anden og ellers læne os behageligt tilbage med en god årgangsvin i glasset og se skuden gå ned med mand & mus og Lars Løkkes levefod plantet godt og grundigt i røven på the working poor og dem der har det ringere?

Eller måske skal vi satse på at få en sæk gamle kartofler og en stump muggen valgflæsk fra DF?

Ja måske skulle vi bare stemme MF'erne på Tinge arbejdsløse (så kan de dovneste af dem sidde hjemme og sove frem for på Tinge for åben skærm) og erstatte dem med noget kunstig intelligens ... det kan vel næppe blive meget ringere end det er nu?
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat