Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2011, 20:42   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tije Se meddelelser
Der er ikke mange der ved at jeg har fået ftp i 1 helt år nu.

Jeg har med vilje ikke fortalt det til ret mange. Den nærmeste voksne familie ved det, men ikke engang mine børn ved det.

Jeg har en mega emsig og underlig nabo, og finder hun ud af det, ja så vil hun stå og tage billeder af mig hver eneste gang hun ser mig ude i haven, eller på ryggen af hesten, for at sende det til kommunen, og det gider jeg simpelthen ikke at skulle forsvare mig imod.

haha det lyder som om jeg har forfølgelsesvanvid, men det har jeg altså ikke bare en underlig nabo

Kommunen ved godt jeg rider, i samråd med min fysioterapeut for at holde muskler og led igang, men alligevel, jeg orker ikke at skal forsvare mig selv og de få ting jeg finder overskud til at lave i hverdagene, så derfor holde rjeg det for mig selv.

Når folk spørger så er jeg bare sygemeldt, og har været det i 2½ år nu heldigvis er der ikke mange der kender reglerne for sygedagpengeloven at man er sygemeldt accepterer folk uden at spørger mere ind til det, er min oplevelse, så jeg tager nok lige en 10 år mere på "sygedagpenge"
Ej den ville jeg ønske at jeg kunne tage med mig, at jeg er på sygedagpenge eller er sygemeldt. For første gang, nogensinde, tror jeg, fik jeg løjet overfor min eksmand, børn, en veninde og måske flere om at jeg skulle over til en anden veninde nytårs aften, for man sidder da ikke alene nytårs aften og slet ikke når man er "syg". Men at være syg nok til at få ftp. den er ikke helt inden for række vidde, så den med sygedagpenge eller sygemeldt er god. Det er bare ikke godt hvis man så skal svarer "med stress", for det er jo "kun" et mode fænomen. Og nævner jeg "generaliseret angst" går den da helt gal.

Ikke så nemt endda, måske skulle man svarer når folk - ikke mindst dem man bare lige møder en gang i mellem - spørger hvad man laver: Ikke noget pt. ??

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat