Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2012, 22:56   #23
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sandie86 Se meddelelser
Er jeg den eneste unge førtids pensionist, som er direkte flov over at være førtids pensionist, og forsøger febrilsk at undgå spørgsmålet "nååå hvad laver du så til dagligt"

Hvordan lære man at acceptere sin egen situation???
Jeg tror kun det er tiden der kan lære dig at acceptere tingens tilstand,og det kan tage tid,lang tid og øvelse.

selv er jeg ikke ung,men kan fortælle at jeg har været ledig flexer i" et år 10 ",med mindre og mindre arbejdsevne med tiden.

Når folk spørge mig hvordan kan du få tiden til at gå ,svare jeg som regel det let nok jeg er 4 gange så lang tid om tingene som de fleste andre og så skal jeg have masser af pauser,men nogle folk kan eller vil ikke forstå at man har et handicap.

Dem der ikke forstår det ville nok heller ikke forstå det om jeg så manglede bække ben.
Men er som man er og så gælder det bare om at få det bedste ud af det,med det man har.

At bruge tid og energi på at være flov ,det er at spilde energien.Det må du prøve at komme ud over,og så begynde at se de muligheder du stadig har for at få en godt liv trods alt,find noget du kan gå op i,evt sammen med andre der har samme indtresser .

Håber du med tiden finder det du søger
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat