Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2012, 18:48   #9
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg oplevede at få tipskuponen ( den man får når man er på kontanthjælp ) vi har så vist 1 - 2 uger til at returnere den. Men allerede dagen efter modtog jeg en rykker på at den ikke var afleveret for den skulle iflg rykkerens datoer afleveres samme dag som jeg modtog den.

Og så lige en anden sjov brøler begået af kommunen at jeg flyttede ind her hvor jeg bor. Jeg overtog lejligheden Fredag d. 15/6, men om tirsdagen lå der 2 kommunale breve fra kommunen.

Det ene var at de stoppede min boligsikring fordi at jeg nu var flyttet sammen med en BÅT ( det var så den tidligere lejer jeg skulle være flyttet sammen med.

Samme besked fik jeg omkring mine ekstraordinære børnepenge.

Ringede så til boligsikringen og hun var sød og forstående, og jeg fik forklaret at udflytter bare ikke havde nået at flytte sin adresse endnu ( det har man 5 dage til ) og det noterede hun ned, og fik min boligsikring.

Vedr børnepengene var det straks værre, der var ingen tvivl om at han ikke stolede på mig, men lovede at holde øje, men det glemte han åbentbart for fik ikke mine børnepenge. Så måtte lige have fat i ham igen...
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat