Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2009, 12:41   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af tigger Se meddelelser
det lyder da bare så dejligt, og jeg håber så inderligt at forslaget bliver godkendt.

spørgsmålet er så bare om os der lige er røget på kontanthjælp efter sygedagpenges ophør ryger tilbage på sygedagpenge
tigger nu er det ikke regeringens forslag så vi kan være ret sikker på at det ikke bliver vedtaget , det vil regeringen ikke være med til .. det bedste vi kan håbe på er et regeringsskifte og at vi så med en ny regering kan få den vanvittige lov lavet om ...

Men vedtaget det bliver den ikke og uanset hvem der sidder ved magten så tror jeg ikke på at dem der har mistet deres penge får dem tilbage desværre

Citat:
Oprindeligt indsendt af karen1191 Se meddelelser
Jeg kan ikke forlænges efter den paragraf mener kommunen, da jeg allerede har været i arbejdsprøvning....

En ting er hvad de siger en anden ting er hvordan det forholder sig , du skal naturligvis anke et stop og lade ankestyrelsen tage stilling til det , mange kommuner siger til borgere at det kan ikke lade sig gøre (nogen fortæller endda borgerne at de ikke skal anke for det hjælper ikke )
men det er nu engang sådan at det er din ret og kommuner kalkulere i at hvis de stopper sygedagpenge så vil 90 ud af 100 ikke anke og så er der tjent gode penge på den konto ....

så klart du skal anke .. jeg kan jo ikke love dig et positivt udfald jeg kender ikke din sag , men det er altid værd at prøve , ank heller en gang for meget end en gang for lidt ....
  Besvar med citat