Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2016, 17:32   #31
mck88
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
mck88 er ny på vejen
PTSD

Citat:
Oprindeligt indsendt af jassie Se meddelelser
Jeg har konstateret PTSD (plus angst og periodisk depression). Jeg har fået PTSD pga mobning gennem alle skoleårene og fordi mit barn døde i armene på mig.

Har oplevet flere som kikker underligt på mig hvis jeg fortæller at min psykiater har givet mig diagnosen PTSD for "du er jo ikke soldat eller har været udsat for totur!"

Er der andre som har fået PTSD pga de ting jeg nævner eller hvad er årsagen hos jer?
Kan godt nok se at dit indslag er af ældre dato. men jeg har selv lige fået konstateret PTSD som følge af en arbejdsskade som slog hovedet på sømmet, led i forvejen af depression, efter årelang mobning, men efter jeg skulle holde et meget voldsomt sperkende og skrigende barn på mit daværende job, kom der lige angst, tvangstanker og ptsd oveni. drengen skreg så voldsomt lige ind i mit øre at jeg kunne mærke og høre hvordan det knaste og knirkede i min hjerne, og det gav nogle små hjerneskader som heller aldrig kan gå væk.

Nu skal jeg så efter et års sygemelding til at slås med jobcentret, da jeg ikke kan holde til nogen ting i mit hoved..
mck88 er ikke logget ind   Besvar med citat