Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2015, 22:02   #1
Dummiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2012
Indlæg: 22
Styrke: 13
Dummiz er ny på vejen
Pludselig ændring i ansættelseskontrakt?

Nogle der har styr på arbejdskontrakter osv.?

Jeg er i visiteret til fleksjob og arbejder også i fleksjob. Fik i starten af denne måned arbejde som chauffør. Vi aftalte til ansættelsen at jeg skulle arbejde 21 timer om ugen. Jeg har på ingen tidspunkt skrevet under på en kontrakt hos firmaet. Da jeg har arbejdet der i 14 dage bliver jeg kontaktet af min job vejleder fra kommunen, han var blevet ringet om fra det firma som min chef kører for og der bliver der sagt at de ikke vil betale mig for 21 timer men kun for 10 timer og jeg skulle give svar hurtigs mulig om jeg ville gå ned fra 21 til ca. 10 timer (sagt mellem linjerne sagde min vejleder så hvis jeg sagde nej til dette ville jeg blive fyret) jeg blev så sur at jeg ringede og sagde op fra dags dato (nok ikke det smarteste men nu er det for sent)

Mit spørgsmål lyder så på nu. Må de godt gå ind og sige de ikke vil betale mig for 21 timer alligevel når det var det jeg var ansat til fra start? Har jo ikke skrevet under på noget som helst. Men mener bestemt ikke de bare må lave det om. Er jeg forkert på den?

Det skal. Lige siges at hvis jeg havde sagt ja til dette skulle jeg have arbejdet 21 timer selvom firmaet kun ville give mig for 10 timer. Må de godt det? Jeg er ligeså produktiv i alle mine arbejdstimer som en normal arbejdende. Må de godt gøre mig "dummere" ved at sige jeg tager 21 timer om at lave 10 timers reel arbejde? Det er jo det, det går ud på syntes jeg.
Dummiz er ikke logget ind   Besvar med citat