Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2011, 12:38   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg forstår altså godt folks frustration, ikke at det gør det okay at opføre sig på den måde, men jeg ved ALT for godt at man i en meget presset situration, slet ikke tænker, men handler med sine urindstinkter... det er der slet ikke noget underligt i at man gør.

Naturligvis vil antallet af ur-regerende borgere stige, det giver lidt sig selv, med de stramninger der er på vej, jo flere der mister deres forsørgelselsgrundlag, jo flere der skal gå endnu længere tid på en MIDLERTIDIG ydelse, jo flere vil selv sagt også reagere, det kan der da ikke være noget overraskende i.

Altså se nu deres: under 40 ingen FP men det ene latterlige forløb efter det andet, for omkring 1000 næser får de samtidig ikke en krone, og må tikke deres ægtefælde om at betale for de forløb ud af den ene indtekt som de i forvejen ikke kan få det til at løbe rundt for... jo det sørme flot, så man man gå der i 5 10 15 20 år no wunder hvis antallet af frustrerede borgere vil stige.

Men samtidig mener jeg altså også at SB´erne selv bærre en god del af ansvaret, vi høre ikke om nogen der siger fra når de får besked på at begå ulovlige, eller tvivlsomme handlinger over for borgerene, lige som de da slet ikke siger fra når det er noget lovligt, de sidder bare bag deres skrivebord og siger: "beklager sådan er loven" til de ramte borgere, samtidig er de altså ikke særlig gode til at vejlede og pålyse, altså hvis folk nu tidligt i forløbet får af vide at hvis sådan og sådan, så resikere de altså at stå med håret i postkassen om 8 12 måneder... så vil det heller ikke komme som en SÅ stor overraskelse, det tror jeg ville kunne tage toppen af de flestes fustration.

Men næ nej vejlede og oplyse, DET ved SB´erne næsten ikke hvad er, altså ikke før det er i sidste øjeblik og de kan se kommunen kan spare lidt penge, eller de selv lige få en fed bonus inden penge lige ned i lommen en blærbar ell.

Hvis nu SB´erne begynder at sige fra, også... så er vi pludselig mange mange flere, lige nu er vi div foreninger læger og os det hele går ud over, vi mangler sådan set bare de skide SB´ere TØR, både ude i kommunerne, men også bredere, end at det konstateres at systemet er ret stift, for meget andet end, det har vi altså ikke hørt fra den kant.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat