Emner: Ny flexjobber
Se enkelt indlæg
Gammel 18-04-2012, 20:23   #1
k100
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
k100 er ny på vejen
Ny flexjobber

Hej
Jeg har læst en del her på siden. Så nu vli jeg lige fortælle min historie.Jeg er 41 år.
Det startede i marts sidste år, der fik jeg en blodprop i hjertet og blev kørt med ambulance til syghuset og fik lavet en ballonudvidelse men mit hjerte tog skade af det, med nedsat pumpefunktion. og i det forløbne år har jeg været afsted på sygehuset 4 gange yderliger og fåer lavet 6 ballonudvidelser. og den sidste gang jeg var der kunne de ikke lave mig , der er stadig en forsnævring men den sidder lige i en forgrening og de vil ikke sætte stent i da de så kommer til at blokere for den ene åre, Det var i januar 2012.
Så det endte med at jeg måtte indse at jeg aldrig bliver som før.
Så begyndte min chef fra arbejdspladsen at snakke om om de ikke kunne skrædersy et job til mig evt.flexjob. Så det gik jeg videre med til min sagsbehandler som godt kunne se det fornuftige i det,Og jeg er så lige blevet godkendt til flexjob i dag af kommune . efter at havde været i arbejdsprøvning i min nye stilling men på min gamle arbejdsplads siden midt i feb, er den så godkendt i dag. Så det må da siges at havde været super hurtigt behandling af min sag. Det kan nogle gange gå hurtig, jeg havde ellers frygtet det værste man kan jo læse at det kan tage år. Jeg er en GLAD mand idag.
k100 er ikke logget ind   Besvar med citat