Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2007, 12:16   #3
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Tak for manglende støtte!

Citat:
Susanne skrev:
Jer er lige inde i en periode, hvor jeg kunne have brugt nogle store skulderklap fra jer herinde. Jeg er faktisk dybt dybt skuffet over at ingen har givet mig nogen form for opbakning. Dette kunne sagtens blive mit sidste indlæg, da jeg faktisk ikke rigtig kan se jeg kan bruge denne side og den drejning den har taget til noget. Jeg er en utrolig stærk kvinde, der bliver ved at blive sablet ned. Jeg har fået fjernet den faste grund jeg havde under føddene og har nu i 2 år gået på gyngede grund. Men som jokeren siger i en sang klap dig selv på skuldren. *Det vil jeg så gøre, for ingen andre vil! Hele min lange sygdoms periode har kostet mig så meget personligt at jeg sorterer væk når jeg bliver såret og ked af det. Min tid er nemlig for kostbar til at spilde. 'Svigt og tilbagetrækning er jeg snart så vant til! God påske!
Sikken en svada - Susanne.... og det "sjove" ved den er, at de fleste herinde sagtens kunne skrive noget lignende i og med deres sags- og livsforløb i anledning af begivenheder, der havde fået dem til at gå ud og lede.... og finde K10.dk er storst set lige så dramatisk og ensomt som det du oplever.

Derfor er det til at forudse, at der er perioder hvor enhver af os faktisk kun har overskud nok til lige at overleve en dag ad gangen og dette selv om der faktisk bliver læst ikke mindre af den grund.... du kan følge antallet af visninger på dine tråde og så kan du se, at dine indlæg faktisk bliver ikke overset....

Hvis du derimod forsøger at forcere feedback ved at dobbeltposte samme indlæg - risikerer du at folk ikke kan finde ud af sammenhængen fordi "baggrunds-indlæggene" mangler og derfor kan det være svært at forholde sig til indlægget, når det står alene for sig selv.....

Sidst og ikke mindst - "agurketid". Vi er lige ved at komme ind i en "debattavs" periode hvor selv de mest medtagede brugere faktisk forsøger at nyde solen og den friske forårsbrise. Det betyder i praksis at alle Netdebatter melder "lavt blus" for tiden og denne tilstand vil holde sig helt frem til sidst i august.....
  Besvar med citat