Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2008, 02:39   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaa, det er ALTID dejligt at læse om andres kampe og lykkelige slutninger - specielt når man sidder i det berømte sorte hul og ikke kan finde lyset. Hver gang jeg læser at det lykkedes for andre, så stiger mit håb og mit humør til uanede højder - måske bliver man selv en dag dén der slipper gennem nåleøjet og genvinder sin selvtillid (som kommunen smadre totalt), og måske kan man en dag udtale ordet 'kommune og/eller Jobcenter' uden at få ticks om munden, og sige sagsbehandler, uden at få hjertebanken........

Efter jeg selv har ansøgt om førtidspension, så har jeg ALDRIG haft det så dårligt, og indrømmer der er perioder hvor jeg fortryder jeg skrev under på ansøgningen - alt det her er alt for usikkert, alt for nervepirrende, og ventetiden er horribel. Troede det var vejen mod fred, men istedet er jeg røget lige ud i en krigszone og pt står jeg i mudder til knæene og kommer ingen vegne - dét er altså ubehageligt når man bliver beskudt af kommunen samtidig!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat