Se enkelt indlæg
Gammel 28-12-2011, 14:43   #40
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
"Snup 15 menneskers sygedagpenge, og scor 10.000 kroner til en fed ferie eller flot fladskærm.
Tilbuddet gælder socialrådgivere i Odense Kommunes jobcenter. Kommunen har siden 2009 betalt bonusløn til ansatte, som har afsluttet mere end 10 sager om sygedagpenge om måneden.
"

Lige nøjagtig den der VED jeg fra første hånd er en stor fed and! Der har aldrig været det tilbud... (Jeg har arbejdet i pågældende afdeling)

Der var dog en "taskforce" som fik et mål om at få afklaret en bunkesager for ca. 3 år siden, men det var men henblik på at hjælpe borgere videre med sager som havde lagt i bunden af stakken i meget lang tid... nogle blev lukket, nogle blev til fleks, andre til pension osv. Der var der en bonus for at medvirke (ved siden af de sager man i forvejen havde) og det var en bonus på ca. 3000,- IALT for 3 måneders ekstra arbejde... Det ser jeg overhovedet intet problem i...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat