Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2010, 01:29   #63
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes bare regeringen har fået skabt mistro hele vejen rundt. Ikke nok med man er mistænkt af systemet, nu er man også mistænkt af andre borgere, og hvad værre er, at det er andre syge borgere der dadler andre syge borgere!!!
Det er lige før jeg vil kalde det hjernevask af værste skuffe. Nu er det ligefør man ikke kan tage en cykeltur før end andre hæsblæsende skal påpege, at så kan man også arbejde. Det er næsten blevet en hel kamp om hvem er mest syg, hvem er mest berettiget til pensionen, og hvem man nu kan undlade fra gruppen på baggrund af en hobby eller fritidsinteresse...
Kommunens,, man skal næsten være død for at få pension'' ser ud til at klienterne tager til sig! Og nu har de travlt med at gå rundt og tjekke om der alligevel skulle være nogen der trækker vejret og lever....

Vågn dog op, vi er alle i samme båd, og vi er rigtig mange som ikke fejler en hujende fis fysisk og som både sejler, cykler, spiller fodbold eller går på hænder.....
Uanset hvad man fejler, så kan man vel ikke være 100% syg 100% af tiden. Der må da være gode og dårlige dage, med mindre man er lammet fra halsen og ned!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat