Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2008, 16:57   #119
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Ny skrivelse til Tom Behnke

Jeg har modtaget et svar fra Tom Behnke, som dog ikke ønsker at hans mails offentliggøres. Dette har jeg så respekteret, men her er i hvert fald min efterfølgende skrivelse;

------------------------------

Kære Tom Behnke

Det var nu ikke ment som en advarsel omkring hvorvidt dine mails bliver offentliggjort - blot til orientering er vi mange der følger de dialoger der er blandt borgere og politikere - vi er jo i en strenge situation og håber på hjælp fra de ansvarlige!

www.k10.dk er et forum hvor mange henter råd og vejledning, desværre er siden præget af mange groteske historier, hvor al rimelighed hører op.

Jeg håber, at du også har læst resten af min mail, og vil reagerer på indholdet her også, det kan da ikke være rimeligt at syge mennesker bliver behandlet værre en kvæg?

Det er et skalkeskjul at sige der er gode vejledningsskrivelser på området, når ikke én klageinstans - ej heller ansvarlig minister - forholder sig til at de ikke bliver overholdt! For den almindelige borger ser det ud til at være rent tidsspilde at udfærdige retningslinier, når de end ikke er det stykke papir værd, som de er skrevet på!

Er du uenig i ovenstående skal jeg bede dig have ulejlighed med at nævne HVEM der forholder sig til at retningslinier for Sociallæger ikke efterleves, og HVEM man med resultat kan klage til?

Denne mail offenliggøres på www.k10.dk

På forhånd tak for ulejligheden


Lena Bæk Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat