Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 21:04   #96
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Bare lige hvis nogen skulle være interesseret i min mening om dette.

Jeg mener, at hvis man kan bevise, altså har skriftlig dokumentation på, at en sagsbehandler har overtrådt reglerne, så er det i orden, at skrive om det offentligt, også med navns nævnelse.
Og det er også i orden, at dele viden om, hvilke læger der behandler efter div. metoder, hvis dokumentationen er i orden.

Men der er ikke i orden, at svine en sagsbehandler til af grunde, som lige så vel kan bero på personlige uoverensstemmelser, misforståelser ell.l.

Men selv om man skriver kritisk om sagsbehandlere eller andre kan man godt gøre det på en sober måde, altså uden bandeord o.l.

Når jeg læser et indlæg hvori der bliver brugt edder og forbandelser,eller det der ligner, så mister jeg fuldstændig lysten til, at læse videre, endsige skrive i tråden.

NB. Jeg og en forhenværende veninde havde samme læge, men hvis nogen havde bedt os begger to om, at lave en beskrivelse af denne læge, så ville ingen have kunnet tro på, at der var tale om den samme læge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat