Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2012, 11:07   #23
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
tjah........nu er det sådan at mennesker med invaliderende og kroniske fysiske lidelser mange gange stille og roligt bliver placeret i den psykiske sektor...det betyder at man i stedet for en anstændig sagsbehandling af den eller de fysiske sygdomme patienten lider af kan benytte sig af hr BS's specielle hjertebarn TERM - "du fejler intet" "du skal bare arbejde" - og går patienten hen og dør, ja så trækker man på skuldrene og siger "nå og hva' rager det os"

der er også et aspekt mere, nemlig at har kommunen først fået en eller flere psykiske diagnoser trukket ned over en, ja så er de i stand til at afprøve div psykopharmica på patienten i længerevarende forløb forstås - eller rettere
holde en handicappet på kontanthjælp på ubestemt tid

når så det er sagt, så er der jo også noget om hr BS ( ) udtalelser, men med en dåse salt, nemlig at en "helbredelse" af fx en paranoid skizofren kan
tage 20- 25 år, men jo da -en stor del af de psykiske sygdomme kan helbredes
Jeg ser ikke noget galt hvad behandle en psykisk lidelse som er opstået på baggrund af den belastning det er at have en fysisk lidelse.
Kan medicin hjælpe på tilstanden finder jeg det åndsvagt ikke at prøve.

Jeg synes det er en stigmatisering af os med psykiske lidelser at der er så mange der virkelig ikke vil indrømme at de er blevet psykisk syge oveni det fysiske.

HVAD ER DER GALT I AT HAVE EN PSYKISK SYGDOM ?
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat