Emner: Efterlysning
Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2009, 17:44   #3
Brogaard
Føler sig hjemme på K10
 
Brogaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: sønderborg
Indlæg: 25
Styrke: 16
Brogaard er ny på vejen
Vedr flexjobber på kontanthjælp

Heej jeg blev visiteret til flex i juni 2007 og er på kontanthjælp,jeg har flere gange oplyst og spurgt kommunen ang sygedagpenge,da de fra dag et af hvor jeg kom ud for en ulykke og blev fejlbehandlet holdt mig på kontanthjælp,får dog ikke svar jeg kan bruge og føler jeg holdes hen..i august 2007 var jeg i praktik 1 mdr og man lovede mig flexjob,kommunen/jobcentrets flexjob-team var alt for langsomme og holdt mig og arbejdsgiver hen..det mistede jeg flexjobbet på og følte mig udnyttet i 2 mdr,jeg var gratis arbejdskraft,kommunen smed mig tilbage på kontanthjælp og her har jeg været fanget siden jan 06 til 01.04.09,jeg har fået et flexjob og er ansat nu,men det har og får betydning fremover at jeg er parkeret på forkerte ydelser idet kommunen skal spare...det er jeg harm over,jeg har ingen mulighed for at holde sommerferie ect før i år 2010,godt nok har jeg fået tilbudt at søge kontanthjælp,men det forventer jeg ikke at få,så jeg er nød til at arbejde...Der snøvles alt for meget og for længe ude i kommunerne og de glemmer at vi er mennesker med føelser og et tidl arbejdsliv,når vi går lidt i stykker,ja så skal vi kaseres og smides væk og ydmyges,sikke et netværk vi har i Danmark..Jeg er så uforskyldt i mine handicaps/halveret arbejdsevne idet jeg er fejlbehandlet på offentlig sygehus ,ja mangel på behandling,derfor er jeg tilkendt erstatning af staten,dog må jeg stadig tage et civilt retsopgør på egen regning for at få retfærdigheden igen...
Brogaard er ikke logget ind   Besvar med citat