Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2011, 12:15   #7
Kiha
Ved at vænne sig til K10
 
Kihas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2009
Lokation: Rødekro
Alder: 53
Indlæg: 15
Styrke: 15
Kiha er ny på vejen
Fuld af medfølelse

Hold da op.. Det kunne være mig der havde skrevet det Guldbjerg!! Bortset fra jeg jeg uden afklaring er røget på kontanthjælp for længe siden. Jeg er også en afprøvning, men hvor arbejdsstedet slet ikke kan leve op til mine skånebehov. Jeg har som du fibromyalgi og er meget følsom over for støj og uro. Jeg skal være i en hal med mange mennesker, hvor nogen køre med palleløftere, andre larmer med maskiner eller sliber. Bare den snak og grinen der er, er mere end nok til at jeg går helt i spåner. 41 år og tudefjæs - det er blevet mig..

Jeg forstå heller ikke, hvorfor vi skal ydmyges på den måde. De presser virkelig citronen. Jeg har hørt noget om, at man ifølge lovgivningen ikke må presses så situationen forværres - men hvor står det? og hvordan er det lige formuleret? Er det ikke sådan noget du også har brug for Guldbjerg?

Håber rigtig meget at du kommer igennem med nogen rimelige forhold, så du kan få din afklaring!!

Kh. Kiha
__________________
Troede egentlig systemet var til for at hjælpe, men nu er det en kamp mod systemet... ?
Kiha er ikke logget ind   Besvar med citat