Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2014, 15:30   #8
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Hej igen,
I dag jeg var ind til møde med rehabiliteringsteamet. Der var så mange at jeg bryd mig lige med det sammen jeg kom ind.
Der har været en fra social psykiatri, en overlæge i medicinsk afdeling fra Køge, en anden fra sundhedscenter og andre tre som jeg kan ikke huske hvor de kom fra.
Jeg ved at under rehabiliteringsteamet møde så kan man komme med egne bemærkninger i sin sag.
Fra start siger de at de har alt og det er ikke her de skal give indstilling til nogen og derfor er ikke nødvendig at sige noget.

Jeg har haft fagforening med til møde.

Jeg blev pludselig tøset og står op og kunne ikke lukke min mund.

Jeg har sagt at her det er min sidste ret til at komme ind med bemærkninger i min sag osv, og ikke mindst har jeg nyt lægeattest i sagen som skal være ind i min sag. Lægeattest 265.

Efter min udtagelse fik jeg på fornemmelse at alle de læge derind har været på min side og de har også acceptere læge attest som dokument i min sag.
Til sidst har sagt at jeg skal vente brev med indkaldelse til at møde pensionsnævn.

Er der noget som ved noget om det?...???

Jeg har virkelig brugt for hjælp fra nogle som har været igennem det møde.
I det attest er helt klart at jeg kan ikke komme på arbejder på alm. vilkår og min funktionsevne er varig nedsat og alle de arbejdsprøvninger eller vurderinger kan ikke hjælpe med anden end at forværre min tilstand og derfor er jeg en kandidat til fortidspension med revision.

Hvad synes i om det? Tak
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat