Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2016, 12:15   #56
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Pernille Rosenkrantz-Theil, S.: Kan stater sige undskyld?

Socialdemokraterne er blevet humane, eller forsøger i det mindste på det.

http://puls.politiko.dk/kan-stater-sige-undskyld/

Tæsk med nøgler, seksuelle overgreb, vanrøgt og ydmygelser har været den grusomme virkelighed for børn på nogle af Danmarks børnehjem, hvis vi går nogle årtier tilbage i historien. Børnene havde typisk mistet deres forældre og var derfor overladt til en grusom skæbne i hænderne på nogle mennesker, som aldrig burde have haft med børn at gøre.


Hvor jeg har tilladt mig at henvise til denne tråds fortrædeligheder med følgende indlæg til Pernille Rosenkrantz-Theil:



Kære Pernille.

Du bedes se på dine skuldre og bekræfte, at du er medlem af den eksklusive gruppe af ledere med 4 striber på. Sammen med dine andre 178 medlemmer af Folketinget. Det er Jer der skulle vise os andre, hvordan man med visioner og fremsyn skal lede et land. Vi lytter til hvad I siger. Vi læser, hvad I skriver.

Vi undre os, når I ikke gide svare os på skriftlige henvendelser. Før dine forældre nåede konfirmandsalderen var jeg socialdemokrat og derved er min erfaring større end din.

Hvorfor udnyttede I ikke muligheden til at uddele berettigede undskyldninger da i for få måneder siden, havde regeringsmagten? Det kan undre mig. Men personlige undskyldninger er vel også på sin plads, når man tænker på, at du mere end een gang i det offentlige rum, påstår at du ønsker at gøre noget ved, at meget syge mennesker bliver tvangs bevilget fleksjob ned til 900 sekunder om ugen.

Fordi det var jo ikke det vi aftalte under lovbehandlingen sammen med Dansk Folkeparti. Det må vi gøre noget ved, påstod du, men ingen kan se, hvad der er sket siden. Så undskyldninger er meget let at kræve, når man på forhånd er bevidst om, at der ikke kommer nogen undskyldning til dette indlægs hovedpersoner.

Med venlig hilsen, Peter Hansen tidligere børnehjemsbarn, som i sin tidlige alder var omgivet af stupide og tåbelige voksne professionelle.


Bilag.: http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...inutter&page=2
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat