Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2013, 18:22   #146
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Bare underligt at folk i 2012 stadig ikke har fattet, at skønhed kommer indefra........

Synes det er så trist med alt det overfladiske.
har lige hamret hele den her tråd igennem med fare for at blive korskvæstet og stenet ved daggry så syntes jeg at sige,at skønhed kommer indefra er noget fis.. forstil jer selv i byen eller til fest og man er single. så går man da ikke hen til en man ikke syntes ser sød og charmerende ud? uanset hvad. så er det øjnene der bestemmer det tror jeg ikke nogen kan lyve sig fra

har selv været på dating sider. og det første man vælger ud fra er da udseendet også kommer alt andet bagefter

da jeg datetede må jeg ærligt indrømme,at til sidst valgte jeg kontants hjælp modtager og FP fra. ikke pga status eller evt sygdom. men dem jeg skrev med(siger ikke alle er sådan) endte altid ud med,at det hele var så synd for dem.de havde ingen penge,de havde en skod lejlighed og faktisk et ****e liv. og de sad faktisk bare og ventede på prinsen på den hvide hest med en stor tegnedreng der kunne hjælpe den ud af deres skod liv

sådan som jeg ser det når man er på udkig efter en partner. så det der fanger en er en glad og positiv person.der har accepteret deres liv som det er lige nu og prøver at se det positive i hverdagen og få det bedste ud af livet. selv om pengene er små og det hele er svært.

der skal faktisk utrolig små ting til,at bare pynte lidt på ens hverdag og få humøret op. kom ud af den skod lejlighed/hus find en hobby hvor man har kontakt til andre. hvor der bliver snakket om andet end lige den situation eller sygdom man har og få lidt afstand til det hele.så man kan få et puste rum og noget nyt gå på mod

til sidst skal det siges,at jeg har en kæreste MEN. skulle hun vælge aat smutte og jeg skulle ud på dating markedet igen. så ville det først være når jeg havde accepteret min situation som den er nu.dvs være afklaret med at man er på kontanthjælp eller FP.og jeg har en hobby eller anden interesse der giver mig glæde i hverdagen. så man for en evt ny partner ikke skal "reddes"
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat