Se enkelt indlæg
Gammel 17-08-2010, 00:24   #9
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Citat:
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre som har måtte tage det mentale skridt til FP. Hvor let/svært har det været og hvor lang tid er der gået for jer
Puh.
Svært spørgsmål et eller andet sted.

Det nu 1½ år siden at jeg frivilligt gik med til at gå imod pension, og tror der gik 5-6 måneder inden hvor jeg tænkte timer, eller rettere det var mit liv at forholde sig til dette store spørgsmål efter at de første eksperter havde sagt det var det bedste for mig, størstedelen af mig har accepteret det, men som jeg har spurgt mig selv mange gange - vil jeg nogensinde kunne acceptere det 100%

Set i det store hele så ved jeg det er det bedste, men det er virkelig svært at acceptere det skal der ikke være nogen tvivl om, og med den historie du fortæller der så kan jeg NEMT forestille mig det må være SYGELIGT svært for dig.

Men hårdt sagt så som jeg har sagt det selv så man nød til at se tingene i det større, og indse at det måske er vejen hvis du skal have et liv du kan acceptere- PÅ SIGT vel at mærke, selv har jeg været der at det var det nu eller også så turde jeg ikke tage ansvar for om jeg var her i morgen.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat