Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2010, 22:56   #6
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Smiler.... det var nu ikke kommunens rolle eller diskussion af om man skulle have været på revalidering eller flex. Det var ment på det personlige plan. Hvornår man er parat til at forlige sig med at være landet på en ny skuffe i livets store skuffedarius.

Jeg kan sagtens indse at min arbejdseven er yderst truet. Men at reelt indrette sig på det tab man har lidt, finde fred med det og kunne mærke med sig selv, at der på denne position kan der fortsat komme meget godt indhold i livet. Det er 10 år siden det blev vurderet at jeg intet havde at tilbyde arbejdsmarkedet, og jeg kun give dem ret. Men valgte at betale en meget høj pris for at hænge på lidt endnu. Jeg vil meget nødigt ind i en diskussion om det var prisen værd, da det ikke kun blev mig der betalte prisen.

Jeg vil fortsat blive glad om nogle af jer vil berette hvordan I har fundet vejen... forudsat at I altså har. De kan også tænkes at nogle oplever at være så længe i systemet at I allerede er nået der til da bevillingen forelå????
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat