Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2017, 21:39   #48
Essaon
Profil inaktiv pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2017
Indlæg: 26
Styrke: 8
Essaon er ny på vejen
hvad for nogle symptoner har jer med ptsd hvis jeg må spørge... jeg får sådan engang imellem påtrængende minder fra de belastende oplevelser som jeg har været igennem.. og det gør mig stresset og frustreret.. og det gør at jeg har brug for trygge omgivelser og fred og ro omkring mig.. jeg har heller ikke mulighed for at være blandt rigtig mange folk på grund af det...

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg fik konstateret PTSD efter arbejde på døgninstitution. i 2008.
Dengang var der kun hjælp via psykolog 10 timer med tilskud og psykiater.
skreg på hjælp og kontaktede traumecenter, som desværre meldte hus forbi, fordi jeg ikke var veteran eller flygtning.

Men, i 2014 kom der så muligheder for behandling i det off. , men det var for sent for mig. Var i et langt forløb, men da det er blevet kronisk fik jeg det kun værre, og forløbet i jobcentret har yderligere forværret min tilstand.
I sær en med afgørende indflydelse har trampet så meget på mig at jeg oprigtigt mener at vedkommende er psykopat.
Mit hjem ligner et junkie hjem og der er papirer alle vegne. Ved godt hvad jeg burde gøre, men jeg magter det ikke. Jeg er tæt på at give op.

Børn og børnebørn holder mig stadig i live, og kun derfor.

til alle Jer der stadig er "nye" med diagnosen. Bed læge eller psykiater om en henvisning til traumecenter. Ved ikke om det er i alle regioner, men det kaldes også: Psykoterapeutisk klinik.
Jeg bliver ked af det når jeg læser det som du har været igennem og den måde som du er blevet efterladt til dig selv på bagefter... jeg håber det lykkedes for dig og sådan set også for os allesammen at slippe fri fra det her sindsyge system... vi er mange som er i samme situation ... systemet er bestemt ikke designet til at hjælpe de borgere som har det absolut største behov for at blive hjulpet... man skal være ekstremt resourcestærk for at slippe ud af systemet
Essaon er ikke logget ind   Besvar med citat