Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2011, 02:45   #8
hk12
Elsker at være her på K10
 
hk12s avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: kbh
Indlæg: 70
Styrke: 14
hk12 er ny på vejen
hej Katharina, lægekonsulent skriver citat " ifølge de lægelige oplysninger i sagen skønnes mit funktionsniveau varigt noget nedsat i ethvert erhverv, om funktionsniveauet samlet set er betydeligt nedsat må bero på en socialfaglig vurdering," citat slut.

min sagsbehandler skriver så, citat " på baggrund af sagens samlede oplysninger , samt personlig samtale d 20-01-11 skønnes mit funktionsniveau at være varigt, betydeligt nedsat inden for ethvert erhverv, nedsættelsen skønnes at være af sådant et omfang at han ikke vil kunne opnå, samt bevare tilknytning til arbejdsmarkedet. hverken på ordinære eller særlige vilkår herunder i fleksjob" citat slut.
Det har de skrevet under punktet "AD pensionsloven § 19 stk 1 nr 1.

Og under de andre punkter citat " Ad. pensionsloven § 19 stk 1 nr2. nr 3.
§ 19 stk 1 nr 4 og 5. omtaler de at der er ikke nogle reduktions muligheder af barrierre, Og konkludere derfor, citat. " anbefale at sagen skal overgå til § 18 sagsbehandling, da det anses for dokumenteret, at min arbejdsevne ikke kan forbedres hverken ved aktivering, revaliderings, og behandlingsmæssige tiltag, samt ved andre foranstaltninger." citat slut.

Katharina, må nok som du skriver gennemgå mine papirer komma for komma.
Synes selv ikke der er nogle modstridende oplysninger i sagen.
Og må nok som du skriver søge aktindsigt, så jeg må lige forfatte en god og udførlig begæring sammen.

Sidst redigeret af hk12; 15-03-2011 kl. 03:15.
hk12 er ikke logget ind   Besvar med citat