Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2012, 00:55   #50
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
En arbejdsprøvning skulle jo gerne kunne gøres så bred at man får skudt sig ind på hvad man bedst kan klare.

Jeg mener... viser det sig at man ikke kan sidde på en stol fordi man har krudt i enden, så skal man nok ikke begynde at tvinge folk til at sidde på kontor, omvendt kan man jo ikke vide noget om, om det bliver et problem før man har forsøgt.

Selvom jeg er afprøvet og der er timetal og skånehensyn og det hele.
Så skal jeg jo alligevel til at tænke over hvad jeg egentlig skal arbejde med fremover, når jeg bliver ledig.
Noget der er helt sikkert er at jeg skal ikke sidde på en administrativ post, hvor man sidder ned hele dagen. Det er prøvet de sidste 4 år, og det gjorde mig mere blod i bolden end jeg ellers er.
Det var godtnok ikke sjovt at sidde så meget, og det var direkte negativt stimulerende på min psykiske tilstand, kan jeg se nu ;-)
Jeg er blevet bedt om, at tænke over, hvad jeg vil ud i mht. arbejdsprøvning og det skulle ikke være dét, jeg havde været i i revalidering (lægesekretær). Men det er i dét fag eller nært beslægtede fag, jeg gerne vil være i når/hvis jeg får tilkendt flex. Og så nytter det jo ikke noget, at jeg kommer i fx en børnehave i arbejdsprøvning. Du kan jo ikke sammenligne pærer og bananer... Forstår du hvad jeg mener?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat