Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2017, 21:26   #109
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SVEND - 75 Se meddelelser
Jette, Odense Kommune kan stå lige så fast, som den har lyst til; men det ændrer ikke på, at det, Odense Kommune har gang i mht din nevø, er ulovligt.


Det eneste, der kan komme ud af ressourceforløbet, er børnearbejde, når der er tale om lav iq!

Ressourceforløbet må KUN sættes i gang, hvis der på forhånd er udsigt til, at erhvervsevnen kan udvikles. Og det kan ikke lade sig gøre hos en mental retarderet person.

Det, der foregår, er, at Odense Kommune forsøger at spare en førtidspension.

Gå til medierne med sagen!
ja, du har ret, og desuden mener jeg og andre der så ofte har rådet, at der skal en advokat ind over.

Det rykker ikke at true kommunen med advokat, hvis det er en tom trussel.

Nu kender jeg ikke familiens økonomi, men hvis det slet ikke kan lade sig gøre, så er der vel gratis retshjælp i Odense? I denne her sag kan et enkelt brev fra en advokat( evt elmer) være nok. de reddere mig ud af kniben med et enkelt brev, og dagen efter rettede kommunen ind!

Desuden er der et Einstein citat, som jeg ikke husker ordret, men som er lign. hvis man gør det samme igen og igen og ingen vegne kommer skal man skifte spor.

Jeg ved godt, at man når man står i lort til halsen skal man ikke lave bølger, men nu har løbet kørt alt for lang tid, og der skal andre boller på suppen.
Lev kan ikke hjælpe. Kommunen er stejl og harmdirrende kold.
Politikere kan ikke føre sag.
Kontakt Avisen DK og information og så mange i orker!
Odense kommune vil ikke tabe ansigt. Det handler ikke kun om penge, da alt det ævle bævle de sætter i gang ikke er gratis.

Vend nu skuden!

Sidst redigeret af vasen; 29-07-2017 kl. 21:29.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat