Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2009, 13:43   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Peter stædig

Lidt svar er bedre end intet svar og det lyder nu meget godt det de skriver ikk

Man kan da håbe at det vækker nogen op et eller andet sted men men ... det får tiden vise , men syntes det er godt at vi som borger uden for kbh kommune også klage over den måde kbh kommune behandler deres borger på , på den måde kan man jo netop gøre opmærksom på at det ikke kun er de ramte borger i en specefik kommmune der syntes der er noget helt råddent i kommunen ..

Jeg sad sådan og kom til at tænke på det hele i dag da jeg så dr phil (ser det ellers næsten aldrig ) men fik lige slået over og det handlede sørme om soldater hjemvendt fra Irak og Afghanistan og må indrømme , det trækker sgi paraller til Danmark..

Der er over en million skadet soldater hjemvendt men der står 800.000 på venteliste til behandling , der er ikke ben proteser til dem, de kan ikke få øjenoperationer , va som skal tage sig af dem har forbudt at give diagnosen ptsd men skal i stedet for give diagnoser som personligheds forstyrrelse for så er det opstået før krigen og skal derfor ikke behandles som en krigsskade og der kan spares penge .. hmmm lyder det bekendt ...papir forsvinder når de findes er de forældet , og soldater og familie skal starte forfra .. selvmords truet soldater sendes hjem fra hospitalet og får besked om at komme igen om seks uger når de har tænkt over det, og ikke mindst der blive hvert år smidt 100 milliarder DOLLAR til VA men alle pengene forsvinder til bureaukrati der ikke fungere , og der bruges millioner på at dække over fejl og fortielser ... hmmm lyder det dog ikke dansk ??

Nej nej et sidespor men kom sådan til at tænke parpralet også da VA nægtede at deltage i showet det havde de fået at vide af pentagon at de ikke måtte men de kunne oplyse at det var enkelt stående tilfælde men langt fra normen , trods at andre organisationer kunne påvise at det drejede sig om 800.000 der ikke havde fået den hjælp de havde krav på og at man skjulte det ...

Nå tilbage på rette spor igen he he glæder mig til du høre mere fra Statsforvaltning Hovedstaden Peter lad os håbe at nogen kan ruske op i kbh kommune
  Besvar med citat