Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2012, 04:55   #674
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Speritex, det er også et super godt sæt, det fra iTASTE, jeg har det også og blev så begejstret for det, at jeg kort tid efter, også bestilte et hvidt batteri

Og så er det et stort plus, at man bare kan koble e-ciggen til computeren (eller væggen), og oplade den mens man damper - så kommer man ikke ud i, at man pludselig skal vente på en opladning..

Jeg har købt enkelte væsker fra Esug, og har været godt tilfreds. Men jeg køber de fleste væsker hos Pink Mule, da det personligt er minimalt, hvad jeg har oplevet af svipsere på væskefronten - det har for mig, kun drejet sig om, at jeg har fået en væske i 0 mg, i stedet for 6 mg i samme smag....
Tror mere hendes problem har været Aromaerne. Og med hendes nye væskepolitik og den sprit nye hjemmeside, tror jeg der er ved at komme styr på det sidste....

Jeg har også handlet en del væsker hos Ebn Ferro. Men menthol har jeg desværre ikke forstand på.....ved Bananen damper menthol i litervis, så måske kender Bananen den ultimative menthol væske

Hvor mange mg har du købt dine væsker i??

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat