Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2016, 00:35   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg ville godt, men kan ikke tillade mig...

Kære camoka

.... at udtale mig om resultatet af om kommunens afgørelse udmunder i en bevilling af førtidspension.

Jeg har desværre set for mange bevidste og klare ulovlige afgørelser, hvor det eneste mål har været at udskyde omkostningerne til næste budgetår.

Jeg har set for mange bevidste ulovligheder over for børn og svært handicappede, udelukkende for at afprøve grænser af.

Den øverste myndighed i landet Ankestyrelsen taber mange sager ved de civilretslige domstole. Hvilket viser at det ikke er Folketingets politikere men udelukkende stærke embedsmænd der styre dette land.

Nej jeg kan ikke glæde dig med en god forudsigelse, men håber at der er bare lidt fornuft i din kommunes Pensionsnævn, som også består af ansatte embedsmænd.

Men lad os høre nærmere.

Hvis du bor nær København er det mit håb du ikke glemmer mit råd med en vurdering ved Øfeldt Centrene hvor 90% af mine medpatienter tidligere er opgivet af det normale optræningssystem, herunder jeg selv.

Lumbale og thorakale prolapser er ikke at spøge med.

Hvis du senere bestemmer dig for ansøgning af invalidebil iht Servicelovens § 114 findes der alt, hvad du skal vide derom her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ight=Stoktofte

Hvis du bestemmer dig, skal du først oprette en ny tråd, så er der flere ting du skal være opmærksom på, men vi skal nok vejlede dig.

Hvis du har en anket arbejdsskadesag skal du søge aktindsigt ved Arbejsskadestyrelsen og Ankestyrelsen. Du skal sikre dig at alle korrekte oplysninger er til stede. Du kan kun stole på dig selv.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 07-01-2016 kl. 00:38.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat