Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2016, 00:05   #5
camoka
optimist
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2014
Alder: 62
Indlæg: 7
Styrke: 0
camoka er ny på vejen
Hej phhmw
Tusind tak for din vurdering af min sag.

Jeg har gennemgået utallige behandlinger og træningsprogrammer pga min hofteproteser og ryggen/lænden.

jeg har været i montebello i Spanien. jeg har trænet i fitness center og kommunal træningscenter. Jeg har fået næsten 6 måneders fysioterapeutiske behandlinger.

Takket være min sundheds forsikring, har jeg også fået mange MR scanninger. Så fik jeg hurtig diagnose.

Al de træning har ikke hjulpet eller udbedret min skavanker. Jeg er heller ikke blevet smertefrit.

Jeg har bil. Men jeg kan ikke holde ud at køre langtur. Har ikke tænkt på invalidebil. Jeg ved ikke noget om det. Derudover ved jeg heller ikke om jeg orker eller kræfter til at søge om det.

Jeg har ingen kræfter, mod eller lyst til at slås med myndighederne længere. Jeg har nemlig ikke lavet andet sidste 2 år. Jeg er ikke kommet et skridt videre. Tværtimod min tilstand er forværret både fysisk og psykisk.

Jeg er villige til at live med smerterne bare der er ro der hjemme. Vi er trætte af at tale om sygedomme hele tiden.

Førtidspensionen vil redde mit liv og mit forhold i bogstavligste forstand.

Hvordan vil du bedømme min situation ud fra det oplysninger. Hvor stor er min chance for at få bevilliget førtidspension.

Tusind tak for din venlige og omsorgsfuld tanker og din stor hjælp. TAK

Hej igen

Jeg har glemt at skrive arbejdsskadesag er afvist og jeg har anket sagen. Det er 7 måneder siden at sagen er anket. Jeg ved ikke hvor langtid det tager at behandle sagen i ankestyrelsen.
camoka er ikke logget ind   Besvar med citat