Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2011, 19:45   #9
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Bliver bestemt ikke sur Vi andre er heller ikke altid lige fat kloge *gg*

Ja det er det jeg skriver, i hvert fald når det gælder KHJ. Kun hvis de hæver beløbet for hvor meget ægtefællen må tjene, kan nogle af os få glæde af det, men det er der absolut intet der tyder på at de kære politikere vil, om end vi jo da har lov at håbe

Jeg sider selv på ægtefældeforsørgelse, vi ligger lige på grænsen til at det kan betale sig for os at jeg modtager KHJ, jeg har ret til lige knap 3000, men mit personfradrag er jo på de der 3400, så vi får mere ud af at lade manden overtage det hele, i og for sig med at der jo ryger en smugle til div pangel, hvis jeg selv tager de 3000.

Vi har 3-4000 pr md til 5 næser til rådighed (altså til at leve for købe gaver mad tøj osv osv) så du kan tro jeg udemærket godt kunne bruge at også vi på ægtefældeforsørgelse blev hjulpet, men jeg har bestemt at jeg vil gøre alt i min magt for ikke at være bitter over det, for det hjælper værgen mig eller min familie hvis jeg går og er bitter, der kommer meget mere ud af at forsøge at være positiv, og ja det koster så ind i mellem at man går halvsulten i seng, men sådan er DET så (og vi bor et sted hvor vi ikke kan komme til at skralle, det har vi ellers snakket om ville være en mulig måde at hjælpe lidt på tingene)
Heldigvis er vi så heldige at manden er 14-dags lønnet, det gør det lidt nemmere at holde styr på pengene.

Så jeg er værgen blind eller ufølsom, jeg vælger "bare" at være glad for at der i fremtiden helst ikke skulle blive for mange syge der hav på denne her måde, frem for at se på det negative
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat