Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2011, 17:37   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
mtvrv1.....

du har så ganske ret INTET absolut INTET... giver mening.....

men det er loven, den er jo helt galt skruet sammen, hvis du ikke snart modtager en ftp.

jeg mener når både det ene og det andet selskab, retter ind til højre og UDBETALER dig hvad du har krav/ret til ......

da burde en smalsporet kommune også måtte kunne se at der intet erhvervsaktivitet er og komme efter....... jeg mener , de andre udbetaler bestemt ikke for sjov....

de har gennemlæst dine akter og journaler, og har anerkendt at du ikke længere kan være på arbejdsmarkedet...... hvor filmen lige knækker ved din kommune Tjaaa det eneste jeg sådan lige umiddelbart kan tænke mig til, er at de nu skal hen og "sluge" kamelen og indrømme en STOR del fejl de har begået i dit "forløb"...... så de har låst både sig selv ... og dermed også dig ..... det er en meget ubehagelig situation ...

og mit gæt er der skal noget civiltretsligt til før du kan få dem til og ligge på ryggen ....

og der er så det problem , at det kan koste en del både i tid og mønt .......

håber du får hvad du er berettiget til M.T. vi har immervæk fulgtes et stykke vej , og jeg tror ikke du beder om mere end der tilkommer dig.

mvh eders ace dk.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat