Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2016, 18:21   #24
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vi må ikke være naive.....

Overvågning af borgerne har taget fart de sidste 10 år.

Nu har vi haft kagesagen, som blev afsluttet på en forudsigelig måde. Ministeren greb ind, kagedamen får en undskyldning.

Alle er glade.

Men at kommunerne overvåger borgernes åbne Facebook profiler er lovligt.

Kommunerne, SKAT og kontrolmedarbejderne har i årevis kendt spillet regler og har oprettet falske Facebook profiler, som så kan give adgang til at overvåge borgernes LUKKEDE profiler.

Intet nyt over land.

Borgerne sover stadig i timen.

https://www.information.dk/indland/2...ange-bedragere

CITAT" Nu vil jeg ikke udlevere de andre kommuner, men jeg ved, hvilke kommuner der benytter de falske profiler, og det drejer sig vel nok om en 20 stykker. Men det er jo bare dem, jeg har kendskab til,« siger Hanne Bahnsen. Hun håber, at metoden får officielt grønt lys, for metoden er meget effektiv, forklarer hun.

»Moralsk kan man selvfølgelig sige, at det er forkert at give sig ud for at være en anden. Men jeg vil gerne slå fast, at det er borgeren selv, der accepterer vores venne-anmodning. Og det er et supergodt redskab,« siger Hanne Bahnsen
."CITAT slut.

Oplysninger indhentet på ulovlig vis kan og skal bruges imod borgerne.

Kagesager er afsluttet og vi sidder tilbage med uvidenhed om, hvor stort problemet er med falske Facebook profiler og ulovlig kontrol af borgerne.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat