Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2014, 11:34   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Du nævner:

"fik tilkendt 2 års ressource.( og tilbagevenden til ordinær beskæftigelse). indholdet kender jeg endnu ikke"

Her skal du være skarp i mælet, SKRIFTLIGT, og have vejledning om der menes 37 timer/ugen normalt arbejde, eller ????

Det svar bliver spændende at læse.

( jeg er i gang med at hjælpe en scleroseramt ung mand, som har haft sine første 2 attack og han har Gud hjælpe mig også lige skriftligt modtaget besked om at målet med alle foranstaltningerne er tilbage til ordinært 37 timers arbejde)

Har andre nogen mening om dette?

Du/I ønskes også en god weekend.

Bedste hilsner

Peter
Det er min opfattelse, at det er en standard-formulering.

Når jeg modtog mødeindkaldelse fra jobcenteret stod der altid, at det var med henblik på ordinær beskæftigelse. Også efter at jeg var visiteret til fleks.

I starten fik jeg næsten mindreværdskomplekser af, at læse kommunens breve, p.g.a. underlige formuleringer, henvisninger til §'er o.l., men efterhånden har jeg oplevet mange dårlige formuleringer, fejlcitater, stavefejl m.m., at jeg vil påstå, at der ikke skal meget til, at formulere sig bedre end flertallet af kommunale sagsbehandlere.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat