Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2010, 10:49   #17
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Kære EE

Alle råd kan bruges NU. Jeg er helt ude af mig selv og er kørt helt i selvsving af vrede, frygt, angst og usikkerhed. Jeg synes, at jeg - som mange andre - har måtte kæmpe hele vejen igennem, samtidig med at jeg er blevet ramt af denne dumme sygdom.

Jeg ved ikke, hvad kommunen har tænkt sig. De har ikke haft kontakt med mig, siden de modtog erklæringen. Jeg fik den opfattelse, at jeg ville beholde mine dagpenge januar måned ud, indtil de havde truffet en afgørelse. Men formoder at de har stoppet dem udfra den dagpengespecifikation jeg fik d. 7. januar. Der står, at de stopper.

Jeg må læse igen igen for at fatte de der paragraffer. Føler mig som et analfabet.... HI HI.

Hvor er jeg glad, for at I deler jeres erfaringer med mig.

Kh. Henri

Hej Popiae

Nej, jeg ved godt, at det er en kronisk sygdom. Jeg har læst om alle mulige slags gigtsygdomme i forsøget på, selv at finde frem til en diagnose. Jeg har først fået diagnosen her i januar, men har været syg siden november 2008. I starten mente de, at det kunne være reaktiv gigt, men den slags forsvinder som regel igen. Det er mit ikke gjort. Lægen har et par gange været inde på mistanken om leddegigt, inden han stillede diagnosen.

Men der er mange som kan blive næsten "normale" i deres funktionsniveau, og det er nok det, som lægen mener. Han vil jo også bare hjælpe mig, så jeg ikke ryger på "ingen forsøgelse", fordi jeg er gift.

Hele verdenen omkring mig og min familie ramler i øjeblikket. Jeg tænker mest på mine børn. Hvis vi skal hive dem væk herfra deres trygge base.

Jeg har mailet og afleveret min klage til forskellige instanser i min kommune. Venter spændt på deres reaktion.

Kære Hejdien

Vil gerne takke dig mange gange for din hjælp med, hvad jeg skal skrive til kommunen. Jeg havde ikke kunne gøre det så udførligt og nøjagtigt uden din hjælp.

Nu håber jeg, det giver pote, og at de får øjenene op.

Mange gange tusinde tak
Henri

Sidst redigeret af Stezu; 26-01-2010 kl. 14:05. Årsag: 3 indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat