Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2010, 18:02   #5
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej annli.

Hvordan gik samtalen??

Det er ret tydeligt, at din psykolog ikke anser dig for parat til arbejdsprøvning, så jeg vil da bestemt tro, at din sagsbehandler har lyttet til dig, når du fortæller at du slet ikke kan rumme at skulle ud på en arbejdsplads.
Du skal være opmærksom på, at man ikke bare får lov at gå derhjemme når man er på overførselsindkomst. Man skal dog ikke nødvendigvis ud på en arbejdsplads; der findes mange former for tilbud.
Kommunen har en række leverandører, deriblandt også steder som har at gøre med borgere, som har svære psykiske barrierer i forhold til arbejdsmarkedet. Et sådant sted kan du eventuelt skulle komme til nogle samtaler med en coach, deltage i motion eller andet. Med det vil jeg sige, at aktiveringstilbud ikke nødvendigvis behøver at betyde at man skal til at presses ud i at indgå på en arbejdsplads.
Jeg er selv tilknyttet Projekt Springbræt i København. Der får jeg støtte i hjemmet og jeg har personlig træner i et fitnesscenter et par gange om ugen. Det er for at forsøge at få mig til at fungere med struktur over en længere periode.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat