Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2011, 17:50   #1
LeneE
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: fyn
Indlæg: 21
Styrke: 14
LeneE er ny på vejen
Efter revalidering, hvad sker der så?

hej alle.

Jeg er ny på dette forum, og jeg håber der er nogle, der kan hjælpe mig lidt.

Min historie er kort fortalt, at jeg i nov 2007 kørte ned med en stress relateret svær depression og angst. Jeg startede hurtigt i medicinsk behandling og ved en psykolog, hvilket jeg stadig gør. Jeg gik sygemeldt indtil januar 2010, hvor jeg kom ud i arbejdsprøvning i en lille virsomhed. Jeg startede ud med 8 timer om ugen og øgede stille og roligt mit timetal, indtil jeg efter 3 måneder var på 15 timer. I dette forløb havde jeg en del op og nedture. Efter de 3 måneder kommer jeg under revalidering, hvor jeg skal være i samme virksomhed i et år, for at se om jeg kan komme op på fuld tid.

Nu har jeg 3 måneder tilbage, og jeg er på 20 timer, og jeg kan ikke komme mere op i tid. Jeg har prøvet et par gange, men der sker det, at jeg får nogle grimme tilbagefald, og har meget svært ved at komme på rette kurs igen.

Selv om der er 3 måneder tilbage, så er jeg ved at gå i panik over, hvad der så skal ske. Når jeg spørger min sagsbehandler, siger hun, at jeg så skal klare mig selv, men kan det være rigtigt?
Min psykolog siger, at min tilstand er kronisk, og jeg vil aldrig kunne arbejde fuld tid, pga de skader jeg har fået efter min depression.

Jeg er utrolig sårbar, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, hvis jeg "bare skal klare mig selv".

Jeg håber, der er nogle der vil hjælpe mig videre.

mvh Lene.
LeneE er ikke logget ind   Besvar med citat